Мельниківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області
П`ятниця, 21.09.2018, 23:22
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

.

Звіт

директора про діяльність у 2016/2017 навчальному році

 

Я, як директор школи спрямовував діяльність педагогічного колективу школи у 2016/2017 навчальному на реалізацією основних завдань державної політики в системі освіти та науки відповідно до чинного законодавства України.

У 2016/2017 навчальному році мережа школи складала 11 класів (1-11 кл.), в яких навчалось 106 учнів, що на 2 учні менше проти попереднього навчального року (108 учнів). Зменшення склало 1,9 %. Набір до 1 класу в порівнянні з минулим роком зменшився на 11,1 % (2 учні), набір до 10 класу збільшився на 42,0 % (3 учні). В районі також кількість учнів збільшилася на 37 учнів, що становить – 1,4%. Середня наповнюваність класів по школі складала 9,63 проти 9,92 у 2015/2016 навчальному році. Середня собівартість навчання одного учня становила у 2016 році 16,0 тисяч гривнів, що перевищує норматив майже в 1,8 рази (нормативний показник - 8,9 тисяч гривнів). Навчання здійснювалось за універсальним профілем.

Рішенням виконкому Мельниківської сільської ради за школою закріплено мікрорайон обслуговування. В школі навчаються діти з 6 сіл (Мельникове, Велика Губщина, Нестеренки, Вишневе, Минківка, Кобзарівка). Всі учні в мікрорайоні школи були охоплені навчанням.

Підвозом до школи було охоплено 60 учнів. Із с.Вишневе - 27, із

с .В.Губщина - 24, із с.Минківка - 5, із с. Кобзарівка – 2, із с. Нестеренки – 2 та 6 вчителів автотранспортом відділу освіти.

В закладі створені всі умови для відвідування школи. Стан відвідування учнями школи в порівнянні з минулим роком зменшився на 4 % (становить 88%).

Питання навчання учнів вирішував педагогічний колектив школи, який нараховує 20 чоловік. Із таблиці видно, що з повною вищою освітою працює 15 педагогів, 3 мають неповну вищу освіту.

Результатом спільної діяльності учнів та вчителів стали навчальні досягнення за 2016/2017 навчальний рік.

 

 

 

Загальна кількість учнів 9-го класу у 2016/2017 навчальному році становила 6 осіб, із них складали ДПА – 6 учнів. За станом здоров’я від проходження ДПА звільнених не було. Усі учні були допущені до проходження ДПА та пройшли її у встановлені терміни.

Документ про базову загальну середню освіту отримали 6 випускників 9-го класу.

Кількість випускників 11-го класу склала 7 осіб. Всі вони отримали документ про повну загальну середню освіту.

 

Аналізуючи показник середнього бала атестатів учнів 11-го класу на рівні школи, варто зазначити, що він становив у 2015/2016 н.р. – 7,42, а у 2016/2017 н.р. - 7,1 що менше на 0,32%. При цьому, найбільший показник склав «9,6» (Клочко А., а найменший – «4,9» (Косенко І.).

ЗНО випускники школи проходили в травні-червні 2017 р. у пунктах тестування з української мови, математики, історії України, біології, німецької мови, хімії, географії. За результатами тестування «пороговий бал» «не склав» отримали з української мови (1 учень), біології (1 учень), історії України (1 учень), математики (1 учень).Такі показники свідчать про низькій рівень знань окремих учнів 11 класу з української мови , біології , історії України та математики.

Моніторингові дослідження минулого року показали необхідність підвищення уваги до компетентності учителів щодо використання тестових технологій у навчальному процесі та, як наслідок, іноді низьку підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання, тому в наступному навчальному році необхідно продовжувати роботу щодо якісної підготовки учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.

Одним із пріоритетних напрямків освіти є супровід роботи з обдарованою молоддю, турбота про її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток.

Учні 1-11 класів взяли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» та Всеукраїнській українознавчій грі „Соняшник”, в яких вибороли призові місця (вчителі Томілович Є. Д., Губська К.В., Пасічник В.П., Мижирицька В.В., Зінченко В.П., Вольвач Н,І.). Учні 2-8 класів взяли участь в Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» (вчителі Губська К.В., Пасічник В.П, Корж В.О., Гребініченко Т.В.), у Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» (Вольвач Н.І.)

  • школи виборола І місце в районному етапі змагань з настільного тенісу серед загальноосвітніх навчальних закладів району І групи у рамках Спартакіади «Спорт протягом життя». Учень 6 класу, навчаючись у Харківській ДЮСШ № 8, став призером та переможцем Всеукраїнських та обласних змагань з футболу (має нагороди: грамоти та медалі). Клочко Анастасія учениця 11 класу посіла ІІІ місце в районному етапі фестивалю ораторського мистецтва за темою «День Незалежності – то новий день для кожного українця,», І місце в мовно-літературному конкурсі учнівської молоді ім.. Тараса Шевченка. ІІІ місце у районному фольклорному конкурсі знавців українських народних прислів’їв та приказок «Невичерпне джерельце».

Онацька Аліна учениця 9 класу отримала Диплом І ступеня в номінації «Проза» за перемогу у відкритому літературному конкурсі присвяченому охороні праці і техніці безпеки «Оберігаємо життя!».

Важливим показником забезпечення навчально-виховного процесу комп’ютерною технікою є кількість учнів на один комп’ютер. По школі він становить – 10,6 учнів. (якщо взяти до уваги всі наявні ПК, що використовуються в управлінській діяльності, позакласній роботі – 4,2).

Адміністрація працює над створенням умов для використання інформаційно-комунікаційних технологій як у навчальному процесі, так і в управлінській діяльності.

Станом на 01.09.2016 року у школі використовується 20 комп’ютерів, 2 ноутбуки, з них в управлінській діяльності – 3 одиниці та для ведення бібліотечного фонду – одна одиниця.

Школа підключена до мережі безпровідного Інтернету, що значно покращило його використання. Працював веб-сайт школи, працює електронна пошта. Але одним із завдань на наступний навчальний рік є вдосконалення змістовного поповнення та оновлення сайту школи, з програмним комплексом ІСУО, залучення позабюджетних коштів на ремонт комп’ютерної техніки та її оновлення, забезпечення якісного викладання предмета інформатики у 2-11 класах.

Педагогічним колективом проводяться заходи щодо покращення роботи з охорони здоров’я дітей, проводиться інформаційно-освітня робота з питань профілактики ВІЛ/СНІДу, алкоголізму, тютюнопаління та наркоманії серед дітей та учнівської молоді.

Виходячи з реалій навчально-виховного процесу з фізичного виховання в урочний та позаурочний час та стану здоров’я дітей, потребує вдосконалення система медичного контролю та щорічних медичних оглядів школярів. У 2016/2017 навчальному році всі учні школи пройшли поглиблений медичний огляд. Адміністрація школи проаналізувала стан здоров’я учнів. Було видано наказ по школі про розподіл учнів на групи на уроки фізкультури. До основної групи віднесено 39 учнів (було 40) або 37% (було 37%), до підготовчої 65 ( було 66) або 61% ( було 61%), до спеціальної групи – 2 учня (було 2 учні) або 2% (було 2%), звільнено від фізкультури 0%( 0%) було 0 учнів (0%. ). В наступному році необхідно продовжити роботу щодо забезпечення чинної нормативності з фізкультурно-оздоровчої, спортивно-масової роботи, запобігання дитячого травматизму, дотримання правил техніки життєдіяльності. Вжити заходи щодо зміцнення спортивної бази: придбання м’ячів, спортивного інвентаря, благоустрою спортивного майданчика.

Важливою складовою збереження здоров’я дітей є збалансоване харчування. У школі створені умови для організації гарячого харчування школярів. Учні початкових класів та пільговий контингент були на 100% забезпечені безкоштовним харчуванням. Вартість харчування для зазначених категорій у 2016/2017 н.р. становила 8,5 грн., (у 2015/2016 н.р. становила 7,5 грн., 2014 році - 6,5 грн., у 2013 році – 6,5 грн.,у 2012 році – 5грн., у 2011 році – 5грн., у 2010 році – 5 грн., у 2009 році – 5 грн., у 2008 році - 4,5 грн.; у 2007 році – 2,5 грн.).

Питання організації харчування знаходиться на постійному контролі. Повар склала перспективне меню, яке було затверджене РайСЕС. Було видано наказ по школі «Про організацію харчування» від 31.08.2016 № 48 та «Про підсумки організації харчування учнів у 2016/2017 навчальному році» № 29 від 09.06.2017. Але недостатній асортимент продуктів не дозволяє виконувати норму по калорійності. Отже, слідуючим важливим питанням роботи у новому році буде вдосконалення роботи з поставщиками продуктів з метою забезпечення калорійності обідів.

Виховна робота в Мельниківській ЗОШ І-ІІІ ст. здійснюється відповідно до нормативно-правових та законодавчих документів, що регламентують організацію та проведення виховного процесу. Педагогічний колектив керується законами України „Про освіту”, „Про позашкільну освіту”, Положеннями про загальноосвітній навчальний заклад, „Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”, планом заходів щодо впровадження концепції національно – патріотичного виховання молоді у навчальних закладах, затвердженого наказом Головного управління освіти і науки від 04.04.08 №162, листами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.08.2012 №1/9-557 „Щодо методичних рекомендацій із громадської освіти і виховання від 23.08.2012 № 1/9-595 „Про деякі питання виховної роботи та ін.”

Ґрунтовно проаналізовано стан виховного процесу минулого 2016/2017 навчального року, визначено пріоритетні напрямки та складено план роботи закладу на 2017/2018 навчальний рік.

Школа працює над методичною темою: «Національно-патріотичне виховання учнів », реалізуючи «Основні орієнтири виховання учнів”.

Плануванням охоплено всі напрямки виховної роботи, визначено терміни виконання та конкретних осіб, відповідальних за виконання. Класними керівниками складено плани виховної роботи згідно «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Патріотичне виховання в Мельниківскій ЗОШ І-ІІІ ступенів наскрізно пронизує весь навчально-виховний процес, органічно поєднуючи національне, громадянське, моральне, родинно-сімейне, естетичне, правове, екологічне, фізичне, трудове виховання, базуючись на національній історії, знанні та відстоюванні своїх прав, виконанні конституційних і громадянських обов’язків, відповідальності за власне майбутнє, добробут та долю країни.

Патріотичне виховання охоплює всіх учасників навчально-виховного процесу, сприяє формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних та загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України.

З метою виховання патріотичного духу, формування української політичної нації педагогічний колектив школи використовує в роботі українську національну та державну символіку, український традиційний одяг, жовто-блакитні кольори, формуючи в учнів готовність своєю працею, науковими, творчими й спортивними досягненнями, службою із захисту країни сприяти розвитку української демократичної держави.

Відповідно, всі заходи, що проводяться в школі, наповнені громадянсько-патріотичним змістом, стверджують ідею спільності інтересів та взаємоповаги усіх громадян України, підтримують прагнення кожного учня до духовного, інтелектуального, творчого та фізичного розвитку задля розквіту держави в цілому.

Педагогічний колектив добирає і поєднує різноманітні методи і форми патріотичного виховання, використовуючи приклади мужності й звитяги захисників України як з історичного минулого, так і нинішніх воїнів-героїв, які боронять нашу державу від російської агресії.

 

З 29.05.2017 року по 23.06.2017 року на базі школи працював дитячий заклад відпочинку – табір з денним перебуванням «Веселка». В закладі відпочивали 25 дітей. З них 2 дитини з багатодітних сімей; 7 дітей, батьки яких працюють в АПК та соціальній сфері села; 15 дітей, які перебувають на диспансерному обліку. Підвіз дітей було організовано шкільним автобусом.

В закладі працювали 16 штатних одиниць: директор табору, 12 вихователів, спортивний керівник, кухар, підсобний працівник, медична сестра з дієтичного харчування. В режим роботи ( з 9.00 год до 15.00 год) входили збір учнів, ранкова гімнастика, лінійка, двохразове харчування, спортивна година, навчально-виховна робота та рухливі ігри.

Вся робота на протязі зміни велася згідно календарного планування. З метою знайомства з рідним краєм та вихованням патріотизму були проведені екскурсії до Екопарку Фельдмана, Краснокутського дендропарку, Шарівського замку (Богодухівський район), музею с.В.Губщина. Краще пізнати свій рідний край та гарно відпочити вихованці табору змогли під час екскурсій до річки Груші, на луки. Розвитку творчості сприяли заняття за інтересами «Умілі руки», виставки малюнків «Я люблю свою Україну»», «Державні символи», інсценізація казок, виготовлення плакату «Долоньки єднання», проведення свята «Я патріот», олімпійського дня, вікторини «Олімпійці України».

Харчування в таборі було двохразовим. Всі продукти поставлялись працівниками товариства з обмеженою відповідальністю «Фудснаб» та Пакриш Б.В. Кожного дня в меню були хліб, овочі, риба, м’ясо, крупи, макарони, чай, сік.

Середня енергетична цінність харчування кожного дня складала 591 ккал вартістю 16 грн.

Але в зв’язку з високими цінами на товари в меню було мало фруктів, не дотримувались норми приготування страв з овочів, молока, сиру та м’яса.

Також через особливості зберігання молочних продуктів та їх завозу , молочні страви були в меню 2 рази на тиждень.

Під час планування роботи табору на наступний рік необхідно врахувати і виправити ці недоліки.

 

Отже в новому навчальному році треба врахувати недоліки з метою покращення позакласної виховної роботи:

- спланувати екскурсійну роботу з учнями;

- класним керівникам спланувати роботу з дітьми, схильними до правопорушень;

- організувати зустрічі учнів з працівниками РУЮ, ССД Валківської РДА, ювенальної превенції СПП Валківського відділу ГУНП, медичними працівниками;

- учням школи брати участь у заходах, що проводить РЦТКЕУМ.

У 2017/2018 навчальному році педагогічний колектив продовжить працювати над виховною темою „Національно-патріотичне виховання учнів”.

У 2016-2017 навчальному році працював над залученням додаткових коштів н функціонування школи.

Кількість коштів залучених до спеціального фонду школи та їх витрати на життя школи:

Всього 31 850 грн

в тому числі:

кошти с/ради ___________10 800

спонсорські __________2 500

батьківські __________18 550

Що зроблено:

-Проведено повірку газового обладнання топочної__________________________________________800 грн

-Проведено повірку вогнегасників____________________800 грн

-Проведено випробування опору ізоляції електропроводки_________________________________1 200 грн

-Проведено поточний ремонт приміщень: побілка,

фарбування, ремонт сантехніки, отмостки; ремонт

меблів, комп’ютерного обладнання________________ 16 880 грн

 

Зміцнення матеріально-технічної бази :

-придбано спортінвентар___________________________12 250 гр

 

Основні завдання школи на 2017/2018 навчальний рік:

 

  1. Забезпечення якісної доступної освіти для всіх дітей мікрорайону школи, забезпечення повного охоплення учнівської молоді загальною середньою освітою;

  2. Забезпечення якісного організаційного-методичного впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти;

  3. Забезпечення повного охоплення учнівської молоді загальною середньою освітою, подолання проявів безпритульності та жебрацтва серед дітей шкільного віку;

  4. Збереження здоров’я учнів, формування навичок здорового способу життя;

  5. Забезпечення якісного проведення кожного уроку, як основної форми навчально-виховного процесу, формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання, реалізацію принципів справедливого оцінювання навчальних досягнень учнів;

  6. Створення в школі оптимальних умов для навчання та виховання обдарованих дітей, підготовки їх до участі в предметних олімпіадах та різних конкурсах.

  7. Працювати над укомплектуванням школи кадрами тільки з відповідною фаховою вищою освітою;

  8. Продовження та удосконалення практики проведення моніторингових досліджень, кожен учитель має вдосконалити заходи з покращення викладання предмета на основі аналізу реального стану навченості учнів;

  9. Підвищення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;

  10. Вдосконалення методики проведення індивідуально-групових консультацій з предметів, факультативів та курсів за вибором;

  11. Вдосконалення внутрішкільної методичної роботи;

  12. Підвищення ефективності роботи з профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх шляхом налагодження тісної взаємодії з відповідними службами: правоохоронними органами, медиками та батьківською громадськістю;

  13. Забезпечення процесу соціально-психологічного супроводу навчання та виховання дітей пільгових категорій;

  14. Урізноманітнення форм психологічного супроводу впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти;

  15. Посилення патріотичного виховання, збагачення духовного потенціалу учнівської молоді, відродження кращих надбань українського народу, його культурних і національних традицій;

  16. Забезпечення соціального захисту педагогічних працівників, їх морального і матеріального заохочення;

  17. Збільшення відсотка охоплення учнів позашкільною освітою у позашкільних навчальних закладах району;

  18. Подальше впровадження в навчально-виховному процесі Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів школи.

  19. Реалізація спортивно-масових заходів у рамках програм „Спорт протягом життя”;

  20. Зміцнення матеріально-технічної бази школи (ремонт будівель та комунікацій, оновлення шкільних меблів, придбання засобів навчання, спортивного інвентаря та обладнання, комп’ютерної та оргтехніки);

Друзі сайту
  • Серпневий НВК
  • Валківський ліцей ім.О.Масельського
  • Старомерчицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    счетчик посещений

    Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
    Copyright MyCorp © 2018 Безкоштовний хостинг uCoz